KUCING HEBAT POLITEKNIK 2013



Baru2 nie pergi Sungai C0ngkak Hulu Langat sebab terpilih utk Bengkel Pelajar Hebat.. Mcm mana b0leh terpilih ? Hmmm, aku rasa 0rg yg pilih tu ada masalah kesihatan yg agak ter0k masa tu.. Aku dipilihnya utk ik0t bengkel tu, dah la student hebat2 je yg pergi tu.. Aku nie sl0w, bila bganding ngn pelajar hebat, pasif ter0s la aku , huhuhu..

Kat Sungai C0ngkat tu kami tid0 chalet, sumpah best chalet dia ..kikiki. Yang paling best bilik tid0, rasa malas nak bangun bila dah baring.. Kafe dia plk, setiap kali nak makan mesti jumpa si c0mei - si c0mei yg setia tunggu makanan kat situ :D  At0t0o, c0mei gilerrrrrr ... ^_^  Kal0 dekat,dah curik bawak balik semua..


Ok, dia tak mau amik gambar dgn aku :'(



Teng0k muka, teng0k muka, serius kesian :(


Kalau bulu dia tak banyak mesti nampak kening dia terangkat sebelah :D

Meraj0k.... Buat muka kesian tapi tak dilayan.

Nak member0ntak 

Tetiba menguap, mengant0k ..

 ini la cal0n suami terbaikkkk ..

Yang nie s0mb0ng gilerrrr T___T

Tak s0pan langsung -_-

Arghhh gem0kkkkkk, gerammm !



5 Responses to "KUCING HEBAT POLITEKNIK 2013"

  1. Hhaha, comey giler la... Syok la dia jadi pelajar hebat noh? HAHAHA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha . aku pun tak habis fikir kat mana yg hebatnya ..

      Delete
  2. Comelnye kucing2 tu.. gerammmm^^

    ReplyDelete