Status facebOok bebudak sekarang :)





Menghabiskan hujung minggu tanpa aktiviti melainkan berfesb0ok .. Asyik melayan fb tetiba aku terbaca beberapa status .. haha , kelakar .. Orang skrg gunakan fb utk luah perasaan especially 0rg yg tgh hangat bercinta .. Kadang2 kita yg baca nie pun rasa mual .. Antara status org ygg tengah hangat bercinta " sayang sayang sampai mati" , "Tetap setia sampai akhir nafas"," Tiada yg lain selain kamu " .. Ini yg putus cinta plk  "menyesal aku kenal kau sial!", "B0d0h punya perempuan/laki, sanggup kau buat aku mcm nie!", "Kau igt kau tak nak aku,0rg lain x nak aku ? ".
macam2 lagilah, penat dah aku --'  

Tapi tak semua pasal cinta, setiap 0rg ada bezanya.. Ada setengah 0rg status dia mampu buat 0rg ketawa dan tersentuh :)

Ini antara status yg aku jumpa di fb aku ..


Ini status trend skrg "arrow"

Ini status memahami perempuan namanye :D

Ini antara status tak puas hati.

Ini maki 0rang pulak , haih! -,-'

Nak buat jahat pun nak bagita0 sedunia

Ini dia status perasan :D

status dakwah :)

Ini plak pasal p0litik 

Ini keliru namanye :D

Tapi aku paling suka status s0rang br0ther nie, dia punya status kelakar .. Tak ada kena mengena dengan cinta, p0litik, ta0pun hal peribadi 0rg lain.. Dia pakai main buat je tapi mampu buat 0rg ketawa bila baca .. Ini dia ...















Status di faceb0ok jugak menunjukkan kematangan kita .. Bila aku terbaca balik status aku dulu2, rasa nak terjun gaung pun ada
-_-  hahaha ! Tapi tak pe, aku dah delete , ngeee :D
S0, hati2 bila kita nak buat status pun .. Sebab 0rg yg membaca tu akan menilai kita ..


* Tak de niat utk mengaibkan 0rg..
   nama di tutup utk menjaga nama  baik individu tersebut :)






10 Responses to "Status facebOok bebudak sekarang :)"

  1. status2 yang kelakar tu memang kelakar okeh, hehe..

    ReplyDelete
  2. akak xsuka status anak panah tu ....xtaulah knp hikhikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite pun ..sekali 0rg buat, berduyun-duyun yg tiru :D

      Delete
  3. status yg last tu kelakar . wahhh . hehe

    ReplyDelete
  4. hehehehe..kelakarla....kehkehkeh...mana dpt ni :)

    ReplyDelete
  5. ehehe, dpt kat fb .. mcm2 ragam :)

    ReplyDelete
  6. sgt teruk gaya bhsanya.. dh xde adab dh cara berckp diorg nih semua... sgt sedih.. :(

    ReplyDelete
  7. Terbaik bdak2 fb..Nora lyan fb msa bdak2 skolah dlu..skrang dah tua mlas nak lyan fb dah..bnyak lagi apl lain yng lbih menarik.☺

    ReplyDelete