KENAPA AKU?


Majlis penyerahan watikah dari Pengarah
Politeknik Metro,Kuantan
Sampai sekarang aku tak abis fikir lagi mcm mana aku b0leh dapat jawatan dalam Jawatankuasa Perwakilan Pelajar (JPP) di P0liteknik aku.. Nak kata aku ada byk kelebihan, MALAS je lebih sebenarnya.. Tapi mcm mna aku b0leh dapat ek? Dan yg aku tak b0leh terimanya, aku dapat jawatan Bir0 Multimedia dan Penerbitan.. Tu lagi aneh.. Haih!

Ada jawatan nie maknanya adalah tanggungjawabnye :(
Nak buat mcm mana dah orang pilih, tu maknanye orang percayakan aku tapi masalahnya skrg aku yang tak percaya dgn diri aku sendiri..huhu

Nak ke tak, aku kena terima jugak la dan jalankan tanggungjawab aku...
Terima kasih kat orang yang beri kepercayaan kat aku..

2 Responses to "KENAPA AKU?"

  1. wah!tahniah buat sahabatku yang sorang nih!!
    huhuhu, rasa bangga pulak.. :p
    bestkan boleh jadi macam hang?

    ReplyDelete
  2. tenkiu dearr! :*
    best laaa sgtttt.. :(

    ReplyDelete