Penantian 1 penyeksaan.. :(



Aku balik nak jumpa kau dan aku nak kau jumpa aku jugak tp..... Aku je jumpa kau, kau x jumpa aku..
Aku jumpa kau pun, kau terbaring je.. Tak bagi resp0n pun kat aku.. Aku ckp ngn kau, kau buat x ta0 je.. :(
Kau buat aku risau.. Aku tunggu kau sedar, aku x nak kau k0ma lama2.. Kalau b0leh, aku nk tggu kau sedar dulu baru aku balik Kuantan..

Mcm mana aku nak tinggal kau kalau sampai skrg kau msih x sedarkan diri.. Kalau x sedar pun, tp bila kau stabil pun dah buat aku lega.. Tp..... kau msaih kritikal.. :'(

Aku tunggu kau sedar.. :(
KAWAN! Aku x pernah tgk kau seter0k nie.. Aku sangkakan kau kmlangan biasa tp tak.. Aku tau yang kau kmlangan pun dari Syuhada kwn sek0lej kau yg jugak kwn sekelas aku dulu.. Aku terkejut ta0 x masa dia bgtau kau ditempatkn di icu.. Sesak nafas aku bila kau kena 0perate darah beku dlm perut.. Aku igtkan tu je pembedahan yg kau kena buat tp ada lagi es0knye..

Sampai2 aku di h0spital, kak kau ckp kau dlm bilik bedah.. Knp pulak???
Kau kena 0perate tulang belakang pulak sbb patah.. Hmmmmm.. :(
Aku tgk mak ngn abg2 kau, ksian di0rg.. Bila dkt0r ta0pun nurse kuar, di0rg ter0s pegi tanya..
Nampak sgt di0rg risau.. Abg kau pulak, merah mata2 dia.. Kau x kesiankan di0rg ke..? :((

Kali pertama aku mas0k tgk kau, aku x sangka yg 2 kau KAWAN.. Knp ter0k sgt? Mata kau di0rg ttup dgn sal0tape..Mulut kau ada wayar.. Leher2 kau tercucuk tiub..pipi2 kau berdarah.. Aku tgk di bawah kepala kau masih ada darah lg, abis bantal2 kau penuh dgn darah.. Keliling kau sumenye mesin2.. Aku tgk kau bgantung dgn alat pernafasan.. Aku risau :(
Aku tgk je mesin 2, aku tak0t...Aku dh x dpt nak tahan airmta masa 2.. Aku sentuh kau, aku panggil kau, tapi kau tetap sama, kaku.. :(

Bangun la KAWAN! Aku masih perlukan kau.. Sape yg nak bising2 kat aku bila aku lupa suruhan Allah kalau bukan kau.. Aku sayangkan kau Hajjar.. :(

2 Responses to "Penantian 1 penyeksaan.. :("

  1. wanie..kuatkan semangat..sma2 kta brdoa mga hajjar dipnjangkan umur dn cpat smbuh..Allah maha tahu segalanya..mohonlah kepada-Nya...:)

    ReplyDelete