PAKCIK ! .. st0p it !



Habiskan 3 hari cuti raya cina dengan mengadap lapt0p, tv, n0vel dan paling sweet lagi mengadap muka kawan2 yg dh sedia b0leh hafal .. Aku teng0k muka kau, kau teng0k muka aku >.<  hahaa . Dah la tinggal ber4 je, yg lain balik kampung .. Sangat sadis ..
Ok! hari keempat,hari last cuti raya cina,walau apa pun jadi kena jugak keluar rumah jejalan !



Muka b0ring kami lagi ter0k dari nie ,
m0h0n percaya :D


Kami ber4 sepakat nk ke z0o (dlm byk2 tempat, zoo yg jdi pilihan -_-') Semua mer0yan nak teng0k binatang .. Skip cite pasal z0o sbb serius b0san kal0 nak baca .. Dugaan nak sampai z0o tu byk sgt, sab0rrrrrrr jela. Bila dh smpai, binatang plk b0leh kira ngn jari.. Nak je aku b0m z0o tu.

Dugaan yg paling best sekali, balik je dari z0o kami tr0s tunggu rapid nk balik rumah . Rumah dekat  je dgn terminal tapi kal0 dah malas tu, malas jugak . Ngeh..ngeh..ngeh ! Tengah khusyuk tunggu bas sampai jeling2 0rg tetiba kwn aku bagitau dia nampak pakcik gila seks  yg selalu kami jumpa di pasar tani.. Dia selalu bdiri belakang perempuan sampai rapat .. Ada perempuan yg perasan, ada yg tak .. Yang perasan tu dia tak tunggu la.. Kami tunggu je pakcik tu, nk teng0k sikit dia nk buat ape .. Tetiba dia bediri belakang student mana ntah dari sg.lembing (lupa dh tempat bljr dia) Kwn aku ter0s tarik dia dgn kwn2 dia yg lain .. Lepas tu kami tunggu lagi kat situ, bila bas sampai, semua 0rang berebut nak naik bas. Pakcik tu pun laju je jalan kat 0rg ramai2 yg tengah excited nk naik bas tu, dia bdiri blkng s0rang kakak nie .. Dia dh rapat ngn punggung kakak tu, ter0s kwn aku tarik perempuan tu .. Kawan aku pun explain la benda btl .. kakak tu pun ckp " pat0t la ada rasa sesuatu, ingatkn beg 0rang"  .. Yang pakcik tu b0le buat muka tak bersalah. Ter0s kwn aku jumpa s0rang kakak kat kaunter rapid tu nak rep0rt pasal pakcik tu..

Dah abis cite kat kakak tu, kakak tu bwk jump driver bas.. Driver bas ter0s pegang pakcik tu. Baru je pegang tetiba ada s0rang br0ther dlm bas ter0s turun tumbuk.. Dushhhhh !! kena muka dia , nasib tak melayang .. Ok, part aksi nie aku paling suka walaupn aku tak0t sikit sebab tak pernah teng0k real 0rg kena tumbuk :D  Pakcik tu geram dgn kawan aku, dia tr0s angkat tangan nak tumbuk muka kawan aku .. sikittttttttttt je lagi nak kena, nasib baik ada lagi s0rang br0ther turun tumbuk dia. Dushhhhh! kena lagik ! amik kau ! Aku tak tunggu situ, tak0t .. huhu

Yg dasyat masyatnye pakcik nie, dia tak mengaku sampai ke sudah. "Demi Allah saya tak buat !"..." Saya berani junjung Al-Quran !"  Ewaaaahhh pakcik nie ,sakan bela diri .. Kami bukan tuduh tapi kami nampak .. Bukan kami je nampak , br0ther yg tumbuk dia pun ckp penah nmpk dia buat mcm tu sbl0m nie.. Pekeje2 MPK kat situ pun penah nampak . 4 0rg kwn aku penah kena ngn dia..Hah! dia nak nafikan lagi .  Tunggu jela p0lis sampai ..

Dua kete per0nda sampai, dia kena bawak ke balai.. Lagi 1 kereta per0nda bawak kami sebab kami  tetap nak pegi buat rep0rt.. Pengalaman baik punya naik kete p0lis depan terminal, dia siap buka siren lagi sampai ke balai, serius terasa diri nie mcm penjenayah .. hukhukhukkk.


Pengalaman naik kete p0lis dgn lampu lip lap lip lap kat ats sekali dgn ninoninoninonoooooooo.


Dah siap bagi statement, kami tr0s balik.. Sebel0m kluar pintu balai, pakcik tadi tu tunding jari kat kwn aku dgn muka yg jelas2 dia dendam.. P0lis tak b0leh tahan dia sebab mangsa hari nie tak de, cuma ada saksi je.. Sume mangsa dh naik bas tadi .. huhuhu.. Kena tunggu urine test pakcik tu dulu, baru b0le tahan.. Kalau tak dia akan dibebaskan dan insyAllah kami dlm bahaya ..


Ok, siap ! trima kasih Encik P0lis.


Malam tu p0lis k0l suruh dtg balai lagi sebab mungkin laki tu kena tahan. Tapi tak pasti lagi sebab kes nie bukan kes cabul. Dia try gesel kemaluan dia di punggung perempuan, lebih kurang gangguan seksual .. Kal0 mas0k mahkamah pun dia menang, sebab mangsa hari kejadian takde :'(  Terpulang la pada p0lis, tunggu di0rang siasat dulu. Kal0 kena bwk ke mahkamah, aku sanggup trun naik mahkamah jadi saksi ! 


Berani kerana benar !



kami bukan sengaja nak tuduh pakcik tu dan kami tau kalau benda tu tak betul, akan jadi fitnah .. Tapi knp dia berkelakuan sama kat semua perempuan .. Bila kat laki, dia tak pulak rapatkn diri lps tu cuba nak rapatkan lagi bdn dia dgn punggung lelaki ..  Bukan hari tu je kami nmpak, sbl0m nie pun kami penah nmpk dia buat bnda yg sama.. 4 0rang kwn aku pun kena dgn pakcik yg sama cuma takde s0rang pun berani buat rep0rt ..
Kami cuma rakyat Malaysia yg prihatin  T___T

p/s :   Hati2 pada sume perempuan kat luar sana .. Gangguan seperti nie b0leh dtg dlm pelbagai cara .. kalau nampak kat luar sana, buat rep0rt .. Tak0t nanti lagi ramai yg kena, dan yg paling kita tak nak, kena dkt keluarga dan adik beradik kita ..

HATI-HATI !




1 Response to "PAKCIK ! .. st0p it !"

  1. Ish, dasyat pakcik nih.. wei, aku sokong hang! Jangan risau! Aku akan doakan moga hang dengan kawan2 dilindungi Allah, amin.. ")

    ReplyDelete