GAZA ! saudaraku ..




Sejak aku ta0 Gaza kena serang lagi dgn Israel, aku semangat nak ambik tau .. Knp ? Aku pun tak tau tapi yang pasti aku menentang sekeras-kerasnya tindakan Yahudi Laknatullah tu ! Semangat betul aku -_-
Abis DP dgn C0ver ph0t0 faceb0ok aku tukar gambar gaza..
Ketika semua umat Islam di seluruh negara menyambut Maal Hijrah, sekali lagi Gaza dibedil Israel .. Allahuakbar ! Kaum-kaum lemah menjadi mangsa .. Keluraga berpecah belah.. Semua kerana Israel !
Pesawat-pesawat zionis terus menyerang tanpa belas .. Rakyat gaza hidup dalam ketakutan ..
Alhamdulillah, Malaysia masih aman.. Tapi itu tak bermakna Malaysia abaikan sedara sesama Islam di sana.. Sumbangan di hantar bagi membantu mereka ..


Mungkin kita tak mampu membantu mereka menentang zionis, tapi kita boleh membantu dgn cara lain utk mengurangkan beban meraka .. Doa dari kita sgt beharga buat mereka..


Bayangkan ini Malaysia.. Macam mana kita nak menghadapi ?
Ya Allah, sesungguhnya kami berlindung kepadaMu..





Mcd ? Aku salah se0rang penggemar mcd .. So, lepas nie kalau sayangkan saudara kita di Gaza, BOIKOT mcd ! kerana
mcd antara sumbangan terkuat kepada tentera Israel ! Apabila kita beli mcd sama jugak kita membunuh seorang kanak-kanak di Gaza ...





Sama-samalah kita mendoakan mereka dari kekejaman Yahudi Laknatullah .. Semoga saudara kita di sana sentiasa dilindungi dan dipelihara Allah .. Amin .. :')



8 Responses to "GAZA ! saudaraku .."

  1. kalau seluruh umat islam bersatu pasti boleh menjatuhkan israel yang kecik tu insyaallah ;)

    ReplyDelete
  2. InsyaAllah.. Amin, jom boikot MCD!!!!

    ReplyDelete
  3. ika pn suka mcD. lpas ni kna boikot ni boikot !!

    ReplyDelete
  4. xsuke makan mcd ! yeahh..yahudi jahat :P

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah .. sesungguhnya org malaysia nie prihatin ^_^

    ReplyDelete