TAKUT ! takut !


Malam nie hid0p la aku s0rang2 .. Yang lain dah balik kampung, aku je masih setia dgn Taman Uni0n nie.. Hukhukkkk.. Tetiba rasa menyesal sebab tak balik kampung , huwaaaaaaaaa! Ingatkan berani sangat rupanya hampeh ! -,-'  Siang tadi pun aku dah mcm 0rang gila.. Dengar bunyi kipas pun aku dh seram sejuk.. Haiy0 ! Camn0 nie, ada lebih kurang 4 hari lagi sebel0m di0rang balik..



Sebetulnya tak pernah tinggal s0rang2 lagi kat rumah sewa nie .. Rumah nie dah la besar, mcm seram jugak la..Tambah plak dengan jiran mcm tak wujud, lagi la buatkan aku tak0t .. Siang tadi kek0n0nnya nak hilangkan b0ring, aku pun layan la m0vie "DUA KALIMAH" .. Tengah khusyuk layan tetiba ada part mandikan jenazah.. Allah, terketar-ketar aku tutup.. :'( Lepas tu buka plak "HANTU GANGSTER" kalau dh tajuk gangster 2 rasa lega la sikit .. Layan punya layan tetiba ada pulak part 0rang meninggal, ada la jenazah kat situ.. Allah, sekali lagi.. huhu.. Tak buka dah m0vie lepas tu.. Layan FB pun bukan b0leh caya sgt, tetiba ada plk yg share benda2 menakutkan nie ..
Hilang arah utk seketika  T____________T


Dah la sejak balik dari Putrajaya hari tu aku susah plk nak tidur malam .. Apsal la plk, haihh! Pukul 12 dah baring, g0lek sana, g0lek sini, teng0k jam dah pukul 3 pagi, tak jugak tid0 .. Dah la td0 s0rang kan, memang aku tak buka mata la.. Ada 1 malam tu tak tid0 sampai ke pagi, bukan setakat tid0, terlelap pun tak .. Mcm mana la malam nie ,huhu.. Nak tid0 ! Nak tid0 ! Takkan nak telan ubat batuk seb0t0l baru nak tid0 k0t .. Masalahnya nak keluar bilik pun tak berani .. Lampu pasang satu rumah dah mcm supermarket :D

Nak kata hati kental tu,kental la jugak sebab rajin layan cite seram dgn thriller.. Mana layan cite cinta.. Haaa! sebab nie la yg jadi penakut lebih ! PENGARUH MOVIE! Padan muka !
Orang ckp jangan takut dengan benda lain kecuali Allah.. Orang boleh ckp jela, aku pun b0leh dengar jela, takut tu tak hilang jugak ,sama je, huhuhuhuhu..


InsyAllah , d0a nie dapat m'bantu ..









9 Responses to "TAKUT ! takut !"

  1. Berani kan diri kuatkan semangat

    ReplyDelete
  2. hehe..lagi 3 hari?? wa..kalau me dalam situasi diatas pun tak berani..huhu..

    ReplyDelete
  3. kadang kadang rasa takut tu bagus juga, xde la kita nak jd hero je...

    ReplyDelete
  4. Hehehe, baca doa banyak2 nah.. >.<

    ReplyDelete
  5. baca doa byk2 kalau takut:)

    ReplyDelete