Mujahiddin Penyayang



ASSALAMUALAIKUM


Salam jumaat dan selamat menunaikan s0lat Jumaat buat hero-hero sekalian.. 
Kita nie kat Malaysia nak keluar solat Jumaat tak de pun 0rang nak ganggu, tak de pun orang nak tembak, nak b0m, tapi ada jugak segelintir yang tak de kesedaran lagi nak menunaikan solat Jumaat... Sebab ape ? malas? ke takut excident dlm perjalanan nak ke masjid tu ? Harap sangat orang yang terg0l0ng dalam kalangan nie cepat2 sedar dan bertaubat .. Mati tak kenal usia bang..

Errr,tak de niat pun nak membebel cuma geram teng0k 0rang yang tak pergi solat jumaat nie, masjid setiap tempat ada, bukan jauh pun.. Ok2, sebenarnya nak cakap tentang Syria.. Tentang kekejaman tentera Assad.. Kejamnya mereka sampaikan tak de satu perkataan pun yang b0leh menggambarkan kekejaman mereka .. Bukan hanya manusia yang dibunuh, rumah2 dimusnahkan, sek0lah2 dihancurkan, binatang jugak tidak terkecuali antaranya kucing .. Kenapa kucing ? Sebab aku sayang lebih kat makhluk Allah nie.. :')


Kucing tidak terkecuali dari menjadi mangsa kekejaman rejim Assad

Sejuta terima kasih kepada tentera-tentera Islam di Syria, selain menjaga keselamatan saudara kita, mereka masih ada masa membantu makhluk Allah nie.. Terharu tengok.. :'(
Sem0ga saudara-saudara kita di sana dilindungi Allah, Amin ..






                                                                                        All of u  (mujahiddin) is our heroes





7 Responses to "Mujahiddin Penyayang "

  1. ya Allah, kesian tengok kucing tu..

    ReplyDelete
  2. menjaga hubungan dengan makhluk lain. semoga mereka mendapat ganjaran pahala yg besar kelak.

    ReplyDelete
  3. syg btol diorg dgn kucing :( terharu tgok..smoga mereka ditempatkn di Syurga..

    ReplyDelete
  4. terharunya...semoga kita pun boleh menjaga hubungan dengan makhluk lain..InsyaAllah.. ;)

    ReplyDelete